Szponzorált tartalom
Sosem gondoltuk volna a vőlegényemmel, hogy mi mostanában saját lakáshoz fogunk jutni, ám egy nagyon kedvező lakáspályázatnak köszönhetően ez is meg tudott valósulni. Annak ellenére, hogy egész eddig albérletben éltünk, elég sok mindenünk megvolt, ami az embernek a saját élete elkezdéséhez kell. Viszont nyilván akadtak olyan műszaki cikkek, amik eddig megvoltak az albérleteinkben, így nem kellett megvásárolni, de most ebben az új helyzetben bizony meg kellett őket vennünk, hogy könnyebbek legyenek a mindennapjaink.
A vőlegényem már régebbről ismerte a bestmarkt hu oldalát, és mindig meg volt vele elégedve. Ez egy műszaki cikkeket árusító oldal, ahol nagyon sok lehetőség közül lehet válogatni. Elsősorban szükségünk volt egy konyhai robotgépre, mert nagyon sokat sütök – főzök, és ez a termék nélkül manapság igen nehéz a sütögetés. Fontos volt számomra, hogy legyen benne dagasztó funkció is, mert egyszer volt szerencsém egy ilyen gépet kipróbálni, és a végeredményt egyszerűen össze sem lehet hasonlítani azzal a tésztával, amit az ember kézzel gyúr be. Egy Bosch MUM Serie 2 konyhai robotgépre esett a választásom, mert ezzel a márkával már korábban is volt dolgom, és még sosem kellett benne csalódnom. Ráadásul most az általam választott típus le is volt értékelve, így még olcsóbban tudtam hozzájutni. Azt olvastam, hogy a házhoz szállítás ideje 3 – 5 munkanap, ami nekem pont megfelelt, mert nem volt sürgős a dolog.
Nem csak ezt a robotgépet, hanem néhány más dolgot is választottunk a bestmarkt hu oldaláról, így jogosan merült fel bennem a kérdés, hogy mi lesz, ha esetleg valamelyiknek baja lesz vagy nem érkezik meg tökéletesen. Az első kérdésemre a szerviz lapfülön találtam választ. Elolvashattam, hogy ha valamelyik terméknek baja lesz, akkor van lehetőség szervizre. Igen ám, de arra oda kell figyelni, hogy nem bármelyik termék esetében, hanem csak azoknál, amiket az ember a vállalatnál vásárolt. Ehhez pedig az szükséges, hogy maga a dolog, és a hozzá tartozó kellékek meglegyenek hiány nélkül, ha megvan, akkor a termék gyári csomagolásába kell visszatenni, valamint a számla és a garanciajegy másolata is kelleni fog. Egy jegyzőkönyvet is mellékelni kell a csomaghoz a fogyasztói panaszról, amit a szerviz fülön lejjebb görgetve lehet letölteni.
Elvesztjük a szervizhez való jogunkat, ha a terméken látszik, hogy a hiba valamilyen emberi gondatlanságból jött létre, például a dolgon égésnyomok, törés stb. vannak. Figyelni kell a nem rendeltetésszerű használatra is, mert ebben az esetben is hoppon maradhatunk, ha nem figyelünk oda. Gond lehet még a nem megfelelő tárolásból eredő hiba, de az is, ha a terméknek korábban már volt valami problémája, ennek ellenére elvittük egy másik szervizbe, és ott már végeztek el rajta javítást. Ha olyan termékre kérünk szervizt, ami túl nagy ahhoz, hogy tömegközlekedéssel szállítani lehessen, akkor az egész ország területén ingyenes helyszíni javítást biztosítanak. Vagy ha ez sem lehetséges, akkor gondoskodnak a szállításról.
Olvasható az oldalon sok információ a vásárlók számára az elálláshoz való jogról is. Az is szerepel ott, hogy erre csak akkor van lehetőség, ha az adott eszközt például megfelelően visszaállítottuk gyári állapotra, ha az felhasználói fiókhoz van kötve.
Összességében annyira meg voltunk elégedve az oldallal, hogy innentől tulajdonképpen minden szükséges berendezést az új lakáshoz innen rendeltünk. Nem gondoltam volna, hogy ez az egész költözés berendezkedés ilyen könnyen le fog zajlani, de sikerült hála a bestmarkt hu-nak.